utorok 21. februára 2012

Nové ocenenie...

...tak sa teším, mám nové ocenenie blogu, zase prekvapko od španielskej šikovnej žienky. Volá sa Sonia. Toto ocenenie má nejaké podmienky s otázkami, ale keďže google prekladač mi veľmi nepomáha, tak aby som niečo nezvrzala,  nebudem ho posielať ďalej konkrétne, ale všetkým šikulkám čo ku mne nakukujú. Ďakujem Vám mojenky za každú chviličku čo sem mrknete očkom ♥ A samozrejme ďakujem Sonii ♥ za krásne ocenenie, no poviem Vám, je to sranda písať si s niekým cez prekladač:-))

9 komentárov:

  1. Katuška, zaslúúúúžené ocenenie. Ty si naozaj veľká šikovnica a tvoje výtvory sú veľkou inšpiráciou. Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé Katroško, to je skvěléééé. Moc gratuluji :o) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Felicidades, por este premio.
    Te lo mereces, eres una artista.
    Besos
    Macoke.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Katuško, moc ti to přeji. Tvoje výrobky miluji. Hlavně deky a polštáře. Ty jsou mojí srdeční záležitostí. Tvoje aplikace to jsou skvosty. Jsi pro mě paní Švadlenka. Krásný zbytek týdne. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. i já gratuluju ♥ taky jsi moje velká inspirace, přiznám se, že jsem díky tobě vyrobila jednu andělku pro moji dceru (protože ona je můj anděl). Moje andělka má do té tvojí daleko, ale je dělaná s láskou. Snad ta další bude lepší... přeju krásný den. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. The translator tells me you won an award. Congratulations!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Má cenu na mém blogu.
    Tienes premio en mi blog.
    Besitos.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hola! Perdona por no contestarte antes! Como tenía que traducir lo que has puesto en tu blog he tardado un poco jajaja
    Te mereces el premio porque como te digo siempre tus trabajos me parecen perfectos
    Esto de comunicarse mediante el traductor tiene su gracia jajaja
    ¡Muchos besos!

    OdpovedaťOdstrániť